Sunday, December 12, 2010

jää / ice

13 kommenttia / comments:

KooTee said...

Näistähän pidän! Mukavia muotoja ja hyvin sommiteltu.

Ari said...

Hienoa taiteellista vaikutelmaa! 9+

Mari said...

Taiteellisuus oli kaukana, kun veneellä vedettiin ees taas tuossa jäässä murtaen sitä veneen ympäriltä - ja mitä minä tein? Räpsin kuvia :-D

Pena said...

Mä oon nyt kyllä myös sitä mieltä, että valokuvana täyttä roskaa. Onko se teidän kippo vieläkin vesillä. Aikoinaan pienveneiden vakuutusajat olivat hyvinkin rajoitetut, nykyisistä vakuutuksista en tiedä. ;)

Pena said...

Mä oon nyt kyllä myös sitä mieltä, että valokuvana täyttä roskaa. Onko se teidän kippo vieläkin vesillä. Aikoinaan pienveneiden vakuutusajat olivat hyvinkin rajoitetut, nykyisistä vakuutuksista en tiedä. ;)

Pena said...

Tuli näköjään tuplana, no sittenpähän uskot, käske kipparin katsoa vakuutuspapereita, ei ka se teidän kippo mikään jäänsärkijä ole, juu ta det lungt bara. ;)

Mari said...

Uskon, uskon - vähemmälläkin :-D Ei se enää ole vedessä, nousi kuun alussa. Vakuutusehdoissa sanotaan, että marras- maaliskuun aikana mahdollisissa vahingoissa 25% lisäomavastuu, joten on se veneily talvisaikaan tyyristä ja riskaabelia.

Pena said...

Oolrait, katos perkule, jotain mullekin on sitten veneilystä jäänyt päähän. Niinhän se sitten on, kuin ennenkin. ;)

Pena said...

Oolrait, katos perkule, jotain mullekin on sitten veneilystä jäänyt päähän. Niinhän se sitten on, kuin ennenkin. ;)

Pena said...

Mut tätä ei vakuutusehdoissa lue, kuin taas tuli tuplana, mul on varmaan hiiressä jotain vikaa, on ollut viimeaikoina käyttämättä.

Pena said...

Mut tätä ei vakuutusehdoissa lue, kuin taas tuli tuplana, mul on varmaan hiiressä jotain vikaa, on ollut viimeaikoina käyttämättä.

KooTee said...

Pena! Vakuutuksista en tiedä, mutta kuva ei ole roskaa!
Taitaa olla niin, että vain minä meistä vanhan polven kuvailijosta pidän myös ns. taiteellisista kuvista.
Minua on aina kiehtonut muotokieli.

Mari said...

Voi teitä... :-D