Wednesday, October 31, 2012

Kallio / rock

28.10.2012 Lehtinen.

8 kommenttia / comments:

KooTee said...

Näyttää jänniltä noiden kivien toistuminen tussa sumun keskellä. Mukavasti pehmentää myös kalliota,

Ari said...

Vau, tunelmassa löytyy ja meri tuoksuu.

Mari Hirsikallio said...

Kiitos herrat... Ilo huomata, että täällä käy vielä joku muukin kuin KooTee :)

Pitsit sekaisin said...

Käy täällä naispuolisiakin katselijoita, eivät urokset siis ole ainoita...:)

KooTee said...

Hyvä, että on myös naaraita ;)

Juha Ylitalo said...

Utuinen merimaisema tuo mieleen San Franciscon lahden maisemat, joiden keskeltä löytyy 'the rock' eli Alcatraz :)
Mutta joo... Hieno tunnelmakuva.

Eko said...

Hei Mari...
Oon'han mieki ainakin joskus kommentoinut...!
Käytyä tulee - kirjoittaminen onkin jo kiven takana...
Asiaan - Kuvasi on mainio.
Kaikkea löytyy mitä hienosta kuvasta pitää löytyä.
Tätä katsoessa voi aivan tuntea ja muutekin astia meren voiman...

Anonymous said...

Mie sanoisin näin, että kuvasta tuli mieleeni Doverin valkoiset kalliot, joita kävimme vaimoni vielä hänen eläessä 70-luvun alussa ihastelemassa vanhan 1962 rakennetun Haminassa majaansa nykyisin pitävän kansanveneen Astridin kanssa. Kippo on nimetty edesmenneen akkani mukaan ja kotisatama on nykyisin siis Hamina.

Joo, Mari hei! Mielessä on ollut monta kertaa, että pitäishän sitä kaveria käydä moikkaamassa, Astrid on kuulemma vielä folkkarin nimi. Mutta se asia, mistä Astrid ei tiedä tuon taivaallista, on oma terveydentilani. No juu, enhän mä siitä aina tiedä itsekkään, tässä iässä on kaikki mahdollista.

Olen ollut onnekas elämäni aikana, viime aikoina olen ensalkuun ihmetellyt, että mitä helvettiä mulle kirjoittelevat jotain maileja. Olin kuitenkin erittäin otettu vanhan, siis todella vanhan nettiystäni yhteydenotosta, no se on SusuPelal, kova "jätkä", jos sille päälle sattuu, :)

Ok, Mari, älä hermostu, tää menee vähän offtopiikis, varmaan tämän artikkelin kuvakin on hyvä, en sitä sen paremmin katsellut, sinun kuvasi ovat aina Ok. Mitä tämä Ok pitää sitten sisällään, no perusasioista jos lähdetään liikkeelle, niin horisontti on aina vatupassissa ja niin se pitää ollakin, ainakin pystylijat suorina, niin kuvaa on kiva katella. Mä tiedän, että yks mun kaveri on hyvin tarkka juuri pystylinjoista ja KooTeen kanssa olenkin "linjoista" ollut aina samaa mieltä, SusuPetalin tapaan sinä ja KooTee olette"kovia jätkiä", no juu on se Hotanenkin aika kova sälli, sanovat Utön luotsikutterin kuljettajat ;)

Terv. Pena


ps. Koko Penalandia on ollut pelistä pois. Sairaalassa ollessani tein sen, mitä olen jo pitkään ajatellut, siirsin penalandia.net verkkotunnukseni toiselle palveluntarjoalle. Se, että sairaalan petiltä pystyin tuo siirron aloittamaan ei niinkään minua ihmetytä, kuin se asia, että domainin siirto kestää 2-5 työpäivää. N0 joo, tää meni pahasti offtopiikis, Kiitos, katellaan, t. Pena